Hieronder staan veel gestelde vragen bij het boeken van een vakantie bij O&S vakanties. Staat uw vraag er niet bij of heeft u aanvullende vragen? Neem dan gerust contact met ons op, wij staan u graag te woord!
U kunt een reservering maken door op de website naar de betreffende vakantiewoning te gaan. U selecteert de betreffende periode en klikt op ‘boek je verblijf’. U komt op een nieuwe pagina, daar vult u de gevraagde gegevens in en klikt uiteindelijk op ‘boeking bevestigen’. Vind u het prettiger om telefonisch te boeken, dan kan dat op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 0184 422 000.
Tot twee weken voor aankomst kunt u kosteloos het aantal personen, de bijgeboekte opties en het voorkeurshuisnummer wijzigen. Met de omboekgarantie kunt u ook periode, vakantiewoning en park kosteloos wijzigen binnen de gestelde termijn. Zonder omboekgarantie worden daar kosten voor in rekening gebracht.
U doet dit door een e-mail ter bevestiging te sturen naar info@onsvakanties.nl. Betreft het een noodsituatie, dan horen we het ook graag telefonisch.
Dat is mogelijk! U maakt dan een online reservering. Bijna aan het eind van de de gevraagde gegevens heeft u de keuze om op ‘Reservering’ of ‘Optie’ te klikken. Door de laatste te kiezen, houden we de vakantiewoning 48 uur voor u vast (is de optie op vrijdag gemaakt, dan is dat 72 uur). Naderhand komt de optie automatisch te vervallen.
Als u een vakantiewoning wilt hebben die aan al uw wensen voldoet, adviseren wij u om vroeg te boeken. Soms is dit niet mogelijk, omdat u pas later uw definitieve vrije vakantieweken van uw werk doorkrijgt. In het vroegboekseizoen (doorgaans t/m februari), is de omboekgarantie inclusief. Daarmee kunt u vroeg boeken en eventueel later nog periode, vakantiewoning of vakantiepark zonder extra omboekingskosten wijzigen.
U kunt uw reservering inzien in uw online omgeving.
Stuur een e-mail naar info@onsvakanties.nl, dan wordt uw factuur nogmaals doorgestuurd.
Dat kunt u doen via deze link.
Dat kunt u doen via deze link.
We streven ernaar om rond 1 juli het recreatieprogramma met u te delen. U kunt het programma dan inzien in uw online omgeving. U krijgt vanzelf een melding wanneer het zover is.
Zodra het volledige bedrag van uw vakantie is voldaan, staat uw aanreisinformatie klaar in uw online omgeving. U krijgt vanzelf een melding wanneer het zover is.
Dit verschilt per locatie/vakantiewoning. Dit staat in de aanreisinformatie vermeld. Deze treft u aan in uw online omgeving nadat de gehele reissom is voldaan.
In een enkel geval is een zogenaamde ‘early check-in’ mogelijk. Tegen betaling kunt u dan een paar uur eerder inchecken. Wanneer dit tot de mogelijkheden behoort, kunt u dat in uw reservering bijboeken. Over het algemeen is eerder aankomen vanwege de drukte van het hoogseizoen niet mogelijk. Het is echter wel zo dat sommige vakantiewoningen bij een eerdere aankomst al eerder beschikbaar zijn dan de inchecktijd. Wanneer dat bij uw vakantiewoning zo is, kunt u eerder inchecken. Zo niet, dan zou u even moeten wachten.
U betaalt in twee termijnen van 50%. De eerste betaalt u binnen één week na boeking, de tweede termijn betaalt u twee maanden voor aankomst.
In uw reserveringsbevestiging en in uw online omgeving staan de betalingstermijnen vermeld met daarbij iDEAL-linkjes, zodat u eenvoudig, snel en veilig kunt betalen.
Dit is afhankelijk van de locatie. De locaties waar dat mogelijk is, worden in juli gepubliceerd in het RD en op www.kerktijden.nl/buitenland.
Dat is mogelijk. Meer informatie vindt u op de deze link.
Op sommige van onze locaties is dit inbegrepen. Dit kunnen kortingskaarten of (volledige) inclusiefkaarten zijn. Wanneer er een gastenkaart inclusief is, staat dit op de website bij het betreffende park vermeld.
We zijn hierin afhankelijk van de werkwijze van de eigenaar. Doorgaans heeft u binnen drie weken naar thuiskomst het bedrag terug.
In sommige woningen zijn huisdieren toegestaan. Dit staat dan op de website vermeld bij de woning. U kunt ook rechtstreeks zoeken naar alleen woningen waar huisdieren zijn toegestaan. U kunt het huisdier tijdens het boeken toevoegen aan uw reservering.
Meldt dit ter plaatse aan de receptie, beheerder, contactpersoon of eigenaar. Wordt dit niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u O&S tijdens kantoortijden bereiken op 0184 422 000. Buiten kantoortijden kunt u het noodnummer bellen die u aantreft in de aanreisinformatie. Bent u inmiddels weer thuis en wilt u uw klacht kenbaar maken? Dan kan u ons bellen op genoemd telefoonnummer of mailen naar info@onsvakanties.nl.
U neemt zo snel mogelijk contact op met de beheerder/eigenaar/contactpersoon/receptie. Zij kunnen meteen controleren of het voorwerp gevonden is of nog in de vakantiewoning ligt. Wanneer het gevonden is, kan men dat opsturen, of de parkleider of andere gasten – wanneer nog op locatie – kan dit mee terug nemen. Neem in het laatste geval even contact met O&S op.